Site Overlay

Genieten, maar ook weer lawaaioverlast in Vroondaal op eerste zomerse dag

Laatste update: 6 april 2024

Het was weer genieten, een prachtige dag met temperaturen boven de 20 graden. Spelende kinderen in de nieuwe en bestaande speeltuin. Mensen in luchtige kleding aan het klussen in huis en tuin, heerlijk. We zullen nog wel wat mindere dagen krijgen, maar de zomer is in aantocht en hopelijk kunnen we met z’n allen genieten in onze heerlijke wijk vlak bij bossen en zee. Een mooi stukje Nederland.

Toch helaas weer een (verwachte) domper op het woongenot. In de Gravin Gevalaan kon iemand het weer niet laten om in de avond de dreunende muziek vol aan te zetten en daarmee de overige bewoners te terroriseren. Meerdere mensen bleken hier zoals eerder weer last van te hebben, maar weten dat het zinloos is om het gezin hier op aan te spreken. Natuurlijk hebben we allemaal de muziek wel eens aan en geven we een feestje maar gelukkig beseft bijna iedereen dat je met elkaar rekening moet houden en je fatsoenlijk dient te gedragen. Deze familie vindt het de normaalste zaak van de wereld om de kinderen te laten schreeuwen en de muziek keihard aan te zetten en bij het minste geringste luidruchtige feestjes met soms vuurwerk te geven.

Jammer dat de meerderheid weer onder het wangedrag van een kleine minderheid moet lijden.